Od nocy do nocy - Agnieszka Osiecka

Noce i dnie - 1975

Magda Umer, Halina Kunicka
Od nocy do nocy
Walc z filmu
"Noce i dnie"

Agnieszka Osiecka

Nim las, nim kłos,
nim noc dojrzeje,
ktoś wygra los, ktoś porzuci nas.
Nasz dom, nasz ląd
zniknie gdzieś,
odpłynie w dal biała wieś,
będziemy snem,
zorzą zórz,
morskim dnem...
i gwiazdą...
Pokochaj mnie z całych sił,
pokochaj mnie na sto lat,
pokochaj mnie, jakbyś był
tak młody, jak był dawniej świat.
Już zielenieje sad po burzy,
nim roztopimy się w podróży,
ty kochaj mnie
od nocy, do nocy - aż po noc.

Nim kłos, nim las,
nim noc dojrzeje,
masz jeszcze czas,
by pokochać mnie.
O jak to jest, jak to tak,
że więdnie bez, cichnie ptak,
zegary tak śpieszą się,
gasną dnie
i noce.
Pokochaj mnie, lesie mój,
kochajcie mnie, ranne mgły,
darujcie mi biały strój,
tak mało już nocy i dni.
Znów zielenieje sad po burzy,
nim roztopimy się w podróży,
ty kochaj mnie
od nocy do nocy,
aż po noc!

Muz. Waldemar Kazanecki

1 komentarz: