Piosenka Hermenegildy - Konstanty Ildefons Gałczyński


Irena Kwiatkowska
Piosenka Hermenegildy

Konstanty Ildefons Gałczyński

A więc nie jestem już samotna

(Poetka dziękuje za dziesiątki tysięcy listów
i telegramów imieninowych)

A więc nie jestem już samotna
Jak nieraz się zdawało mi
Więc niech ta pierwsza słodka zwrotka
Powie jak serce moje bi(je)

W drugiej zwrotce waleriany
Kiedy zażyję, by się uuu (spokoić)
Pozdrawiam, kraju, cię, kochany
Pozdrawiam czulej niż Lu lu lu...
Madame Loulou

Trzecią zaś zwrotką ja bym chciała
Zwrócić uwagę Państwa na
Królewski przepych mego ciała
Które to ciało mówi A...

Lecz właśnie B nikt nie chce wyrzec
Bez tego B jakże mi źle!
Siedlce, Białystok i Międzyrzec
Też nie poznały się na mnie!

A ja bym chciała, jak fontanna
Bić, śnić, z Masonem grać
W stukułkę
(James Mason, profesjonalny amant filmowy,
bóstwo kobiet)
Niestety, jestem właśnie panna
I to przez Alojzego Gżegżółkę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz