Za dzień mój ślub - Bułat Okudżawa


Andriej Mironow - Женюсь... 💗
Zbigniew Zamachowski, Wojciech Malajkat
Za dzień mój ślub

Bułat Okudżawa - Wojciech Młynarski


Za dzień mój ślub.
Z nadzieją w sercu lęk do spółki, 
Czy wielkie szczęście spotka mnie?
Lecz wy, lecz wy, wczorajsze moje przyjaciółki, 
Wczorajsze moje przyjaciółki
Nad losem mym nie płaczcie nie.
Wstrzymajcie serca drżenie
Na wielkie łzy nie czas,

Bo ja wam mówię do widzenia, 
Bo ja wam mówię do widzenia
Lecz nie mówię żegnam was.

Iweta, Lizeta, Mizeta, Żaneta, Żorżeta,
Jak pięknie się wplata w mój los
W
aszych imion winieta,

Ach jakaż w nich tkwi
Niewymownie czarowna podnieta,

Iweta, Lizeta, Mizeta, Żaneta, Żorżeta.
Dopóki tak szeptać, powtarzać
Ożywia chęć mnie ta,

Jam przy was
Jak ten co swych nut nie dośpiewał poeta.

span style="font-family: inherit;">
Za dzień mój ślub,
Ostatnio biorą z mojej półki 
I obrączkują ciach, ciach, ciach.
Lecz wy, lecz wy, wczorajsze moje przyjaciółki, 
Wczorajsze moje przyjaciółki,
Pozostaniecie w moich snach.

Iweta, Lizeta, Mizeta, Żaneta, Żorżeta,
Jak pięknie się wplata w nasz los
W
aszych imion winieta,

Ach jakaż w nich tkwi
Niewymownie czarowna podnieta,

Iweta, Lizeta, Mizeta, Żaneta, Żorżeta.
Ach Iweta, Lizeta, Mizeta, Żaneta, Żorżeta,
Ach jak pięknie się wplata w mój los
W
aszych imion winieta

Iweta….

Соломенная шляпка - 1975
Słomkowy kapelusz

2 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/06/2021

    46 years old VP Accounting Randall Chewter, hailing from Westmount enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Genealogy. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Ferrari 330 TRI/LM Spider. strona domowa

    OdpowiedzUsuń