Biedne badyliszcze - Agnieszka Osiecka


Krystyna Sienkiewicz
Biedne badyliszcze

Agnieszka Osiecka


Co piszczy w trawie
- pytasz ciekawie.
- Co to w tej trawie .
tak piszczy i gra?
A to, mój złoty, ja.

Biedne badyliszcze,
smutne kobieciszcze,
szare motyliszcze,
ja piszczę,
biedne, smutne, szare motyliszcze,
ja piszczę, ja piszczę, ja piszczę,
pi, pi, aha.

Ja jestem biedną jaszczurką,
mieszkam tu, tuż pod górką,
ogonek utniesz mi,
ja na to: a-a-a, pi, pi.

Co piszczy w trawie
- pytasz łaskawie.
- Co to tak grucha
i gnie się, i łka?
A to, mój miły, ja.

Biedne badyliszcze…

Ja jestem biedną panienką,
przędę ja bardzo cienko,
znajomych ja mam w bród
i myślę, że życie to cud.

Biedne badyliszcze…

Każdemu chce się żyć
i tańczyć, i piszczeć, i pić.
Każdemu chce się żyć
i tańczyć, i piszczeć, i tańczyć, i piszczeć, i pić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz