Diabły w deszczu - Agnieszka Osiecka

Seweryn Krajewski, Maryla Rodowicz - Diabły w deszczu

Agnieszka Osiecka

Że ty wolisz sławnych, pięknych i bogatych
To ci z oczu patrzy, to są stare prawdy
Że w dorosłym życiu będę ci kłopotem
Zgoda, zgoda, zgoda, powiesz mi to potem

A na razie światła nie gaś i miłości też
Bo na obu nocy brzegach znajdziesz tylko deszcz
A na deszczu diabły rosną, diabły sieje wiatr
Trzymaj mnie za rękę mocno, bo się skończy świat

To już piąta zima naszej prowizorki
Bierzesz mnie jak cytat z nieciekawej książki
Że nie jestem w końcu lordem i pilotem
Zgoda, zgoda, zgoda, powiesz mi to potem

A na razie światła nie gaś...

Że ja znałem oczy jasne i zielone
Co patrzyły chętnie w moją ciemną stronę
Że nie jestem twoim sprzętem ani kotem
Zgoda, zgoda, zgoda, powiem ci to potem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz