Chłopiec z gitarą - Włodzimierz Patuszyński


Karin Stanek
Chłopiec z gitarą

Włodzimierz Patuszyński


Chłopiec z gitarą byłby dla mnie parą
Chcę przez życie śpiewająco razem iść.
Chłopiec z gitarą byłby dla mnie parą
Może mnie o rękę prosić choćby dziś.

Z nim by było szczęście moje,
Dwie gitary i nas dwoje —
To marzenie w sercu budzi niepokoje.

Chłopiec z gitarą byłby dla mnie parą
Ja zawrócę mu gitarę, a on mnie.
Chłopiec z gitarą byłby dla mnie parą,
Chłopca z gitarą chcę.

Były bajeczki o pannie do wzięcia,
O córce monarchy, co chciała mieć księcia.
Lecz ja nie jestem córką króla,
Więc tytuł książęcy mnie nie rozczula.

Choćby się znalazł królewicz czy książę,
Ja nigdy na pewno z nim życia nie zwiążę,
Chyba, że oprócz tytułu by miał
Gitarę i na niej grał.

Chłopiec z gitarą byłby dla mnie parą
Chcę przez życie śpiewająco razem iść.
Chłopiec z gitarą byłby dla mnie parą
Może mnie o rękę prosić choćby dziś.

Z nim by było szczęście moje,
Dwie gitary i nas dwoje —
To marzenie w sercu budzi niepokoje.

Chłopiec z gitarą byłby dla mnie parą
Ja zawrócę mu gitarę, a on mnie.
Każdy z gitarą byłby dla mnie parą,
Więc para najlepsza — gitara i ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz