Ikar - Leszek A. Moczulski

Marek Grechuta - Ikar

Leszek Aleksander Moczulski

Krzyczałem do siebie
Wszystkie lustra odbijały moje szaleństwo
Zbiegowisko i wrzawa otaczały mnie szczelnie
Wszystkie lustra wykrzywiały moją twarz
Krzyczałem do siebie:

Ale ja nie chciałem skrzydeł
Ale ja nie chciałem złudzeń
Deptałem swoje niebo i śpiewałem
A radość, bez powodu, niszczyła wszystko po kolei
Jakby to nie była radość,
Tylko wielka powódź zalewała mój świat

Obudź się Ikarem, obudź się Ikarem
Szeptały moje sny
Obudź się Ikarem, obudź się Ikarem
Szeptały lustra
Obudź się Ikarem, obudź się Ikarem
Śpiewały moje sny
Obudź się Ikarem, obudź się Ikarem
Śpiewały moje sny
Obudź sie Ikaren
Wołały moje sny
Obudź się Ikarem
Krzyczały lustra
Obudź się Ikarem

Krzyczałem do siebie
Wszystkie lustra odbijały moje szaleństwo
Zbiegowisko i wrzawa otaczały mnie szczelnie
Wszystkie lustra wykrzywiały moją twarz
Krzyczałem do siebie
Obudź się Ikarem

Ale ja już nie miałem czasu
Który dopalał się na końcu
Wolno przesuwającej się wskazówki
Obudź się, jeszcze jest czas

Obudź się, jeszcze jest czas
Szeptały moje sny..
Obudź się, jeszcze jest czas
Śpiewały moje sny

Ale ja już nie miałem czasu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz