Mam dobry dzień - Włodzimierz Patuszyński

Czerwone Gitary
Mam dobry dzień

Włodzimierz Patuszyński

Kiedy cię rano widzę na swej drodze
Mam dobry dzień
Nawet już nocą na tę drogę wchodzę
Po dobry dzień
Wtedy gdy uśmiech dajesz na spotkanie
Mam dobry dzień
Ty i ja dobrze wiemy, co się stanie
W nasz dobry dzień

W dobre dni warto wierzyć
Daruj mi, pozwól przeżyć
Choćby w snach, pozwól przeżyć dobre dni
Nie ma lepszych dni od dobrych razem z tobą

Wtedy gdy wierzę w twoje wszystkie słowa
Mam dobry dzień
O nic, już o nic mnie nie boli głowa
Mam dobry dzień
A i ty także chyba razem ze mną
Masz dobry dzień
Niechże trwa, chociaż będzie wokół ciemno
Nasz dobry dzień

Dobre dni warto przeżyć
W dobre dni trzeba wierzyć
Po co w snach? Mamy swoje dobre dni
Kto mi lepsze da od dobrych razem z tobą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz