Oczy masz niebiesko-zielone - Wanda Warska

Astrud Gilberto, João Gilberto - The Girl From Ipanema
Wanda Warska - Oczy masz niebiesko-zielone

Oczy masz niebiesko-zielone
I włosy masz za bardzo kręcone
I ludzi nie lubisz, i źle o nich mówisz
Dlaczego?

Buty z zamszu, kapelusz pilśniowy
I krawat w kwiatki i nos malinowy
I chcesz się umawiać
I chcesz mi przeszkadzać
Dlaczego?

Ja oczy mam dla innego
Ja chcę chłopaka czułego
Ja chcę chłopaka wiernego
Taki gust wyjątkowy już mam
Mój chłopak jest zawsze ten sam

Oczy jego są szaro-beżowe
I włosy ma na jeża strzyżone
I jego kocham
I on jest zawsze taki sam

Ja oczy mam dla innego
Ja mam chłopaka wiernego
Ja jestem tylko dla niego
Taki gust beznadziejny już mam
Mój chłopak jest zawsze ten sam

Oczy jego są szaro-beżowe...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz