Pan chce przede mną odkryć wnętrze - Jeremi Przybora


Kalina Jędrusik
Pan chce przede mną odkryć wnętrze

Jeremi Przybora


Pan chce przede mną odkryć wnętrze
Lecz ja za skutek nie zaręczę
Nie ceniąc zewnątrz mężczyzn wręcz
Mam słabość do ich pięknych wnętrz
Gdy zajrzę nagle w takie wnętrze
Przez witraż oczu jak przez tęczę
Może mi zachwyt ścisnąć krtań
Co już udławił wiele pań
Dlatego sprzeciw w sobie piętrzę
By poznać pana razem z wnętrzem
Ten instynktowny czując lęk
Że mnie zniewoli jego wdzięk

Porwana czarem twego wnętrza
Skąd wezmę siły, by iść wtenczas
Gdy mi do zrozumienia dasz
Że się wizyty skończył czas
Pan tak bezpieczny jest zewnętrznie
Że można pana musnąć ręcznie
I nie wyniknie z tego prąd
Co by przeniknął dotąd stąd
Lecz przed nieznanym pana wnętrzem
Ja drżę i cofam się wewnętrznie
Więc wolę w porę ciałem zbiec
Niż u stóp duszy twojej lec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz