Byleś nie zapomnial - Andrzej Bianusz

Danuta Rinn
Byleś nie zapomniał

Andrzej Bianusz


Byleś nie zapomniał, że mnie kochasz
Że beze mnie już nie możesz żyć
Że z kim innym dziś już nie umiałbyś
Wytrwać ani paru chwil

Przecież sam mówiłeś, że mnie jedną
Kochasz tak, że tchu ci w piersiach brak
Lecz te prawdy nagle bledną
Bo ty pamięć masz nieświetną
Miły, ach, to jest tak

Choć powodów, by nie wierzyć ci
Niby nie mam
Lecz twa pamięć niepokoi mnie
Boję się

Byleś nie zapomniał, że to dla mnie
Miałeś zdobyć świat i nieba krąg
Ja nie mówię ci, że kłamiesz
Lecz ta twoja krótka pamięć
Miły, cóż zrobić z nią

Choć powodów, by nie wierzyć ci
Niby nie mam
Lecz ta pamięć może w końcu
Mi zabrać cię

Przecież sam mówiłeś, że mnie jedną
Kochasz jak nikogo nigdy nie
Lecz te prawdy nagle bledną
Bo ty pamięć masz nieświetną
Miły, wciąż boję się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz