Cicho, ciepło - Magda Czapińska


Natalia Kukulska - Cicho, ciepło

Magda Czapińska


Cicho, ciepło i ciemno, poza tym deszcz
Jak pigułkę nasenną weź mnie proszę, weź
Niech w dal odpłyną wszystkie dzienne sprawy
Niech da od siebie nam odpocząć świat
W czułości twoich dłoni chcę się schronić
I tę noc prześnić tak

Gdy kołysze mnie serca twego rytm
Moje serce z twoim chce śpiewać
Jeszcze więcej czuć, jeszcze wyżej być
Wspiąć się po drabinie do nieba z tobą chcę

Spójrz jak księżyc bezwstydnie podgląda nas
Noc zasypia i wreszcie czas ma dla nas czas
Nie prośmy tej miłości o nic więcej
Obietnic żadnych niech nie składa nam
Bo krucha i ulotna jest jak szczęście
A zdarzyła się nam

Gdy kołysze mnie serca twego rytm
Moje serce z twoim chce śpiewać
Jeszcze więcej czuć, jeszcze wyżej być
Wspiąć się po drabinie do nieba
Z tobą dziś kochany chcę

Jeśli to jest tylko sen
Niech ten sen nie kończy się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz