Et Maintenant - Co teraz


Gilbert Becaud - Et Maintenant
Michał Bajor - Co teraz

Pierre Delanoë - Wojciech Młynarski

Co teraz, gdy ból w skroniach tętni,
Szczęśliwy czas ukrył się jak tchórz,
Gdy ludzie są tak obojętni,
Co teraz, gdy ty odeszłaś już?

I każda noc jest pusta zbyt,
I każdy świt smutny jest aż wstyd,
I myśli tej nie umiem skryć:
Dla kogo żyć, jak żyć?

Co teraz, gdy sam siebie pytam,
Co w planie los na mój temat ma
I jedna myśl uparta świta:
Nie poddam się, choć ból w sercu trwa!

Przyjaciół tłum niech zrobi szum,
że będę żyć, że zły los to nic,
A to co mój planuje wróg
Rozpryśnie się o bruk!

I teraz już wiem, co mam robić,
że mam się śmiać, nie znać smaku łez,
Odrzucić precz myśli o tobie,
Tak dobrze jest, tak najlepiej jest!

A gdy znów ktoś pokocha mnie,
W rozstania czas nie zasmucę się,
Bo w sercu cierń w rozstania czas
Mieć można tylko raz!

Bo tylko w czas pierwszej miłości
Rozstanie jest jak cierń!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz