Nie spiesz się - Jewgienij Jewtuszenko


Anna German, Wiesława Drojecka
Не спеши - Nie spiesz się 💗

Jewgienij Jewtuszenko

Ты спеши, ты спеши ко мне
Если я вдали, если трудно мне
Если я словно в страшном сне
Если тень беды в моём окне

Ты спеши, когда обидят вдруг
Ты спеши, когда мне нужен друг
Ты спеши, когда грущу в тиши
Ты спеши

Не спеши, не спеши, когда
Мы с тобой вдвоём и вдали беда
Скажут "да" листья и вода
Звёзды, и огни, и поезда

Не спеши, когда глаза в глаза
Не спеши, когда спешить нельзя
Не спеши, когда весь мир в тиши
Не спеши...

Czesław Tarczyński

Pospiesz się, do mnie pospiesz się
Kiedy smutno tak, kiedy jest mi źle
W taką noc, kiedy łzy we śnie
Ktoś za oknem znów przyczaił się

Pospiesz się, znów słyszę szept złych słów
Pospiesz się, bo brak mi ciebie tu
Tęsknię tak, przyjdź szybko, czekam cię
Pospiesz się, pospiesz się

Tęsknię tak, przyjdź szybko, czekam cię
Pospiesz się, pospiesz się

Nie spiesz się, nie spiesz, proszę cię
Kiedy jesteś tu, gdy całujesz mnie
Kiedy znów drogie ramię twe
Tak jak nigdy nikt obejmie mnie

Nie spiesz się, twe oczy w oczach mych
Nie spiesz się, bo spłoszysz nasze sny
Nie spiesz się, gdy szczęście dajesz mnie
Nie spiesz się, nie spiesz się

Не спеши, когда глаза в глаза
Не спеши, когда спешить нельзя
Слушай ночь, замри и не дыши
Не спеши, не спеши


TUTAJ z tekstem Andrzeja Bianusza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz