Och życie kocham cię nad życie - Wojciech Młynarski


Edyta Geppert
Och, życie kocham cię nad życie

Wojciech Młynarski


Uparcie i skrycie
och, życie, kocham cię, kocham cię,
kocham cię nad życie!
W każdą pogodę
potrafią dostrzec oczy moje młode
niebezpieczną twą urodę!

Kocham cię, życie,
poznawać pragnę cię, pragnę cię,
pragnę cię w zachwycie,
choć barwy ściemniasz,
wierzę w światełko,
które rozprasza mrok.

Wierzę w niezmienność nadziei,
nadziei – światełko na mierzei,
co drogę wskaże we mgle,
nie zdradzi mnie, nie opuści mnie!

A ja szepnę skrycie:
„och, życie, kocham cię, kocham cię,
kocham cię nad życie”.
Choć barwy ściemniasz,
choć tej wędrówki mi nie uprzyjemniasz,
choć się marnie odwzajemniasz!

Kocham cię, życie,
kiedy sen kończy się, kończy się,
kończy się o świcie,
a ja się rzucam z nadzieją nową
na budzący się dzień!

Chcę spotkać w tym dniu
człowieka, co czuje jak ja,
chcę powierzyć mu,
powierzyć mu swój niepokój,
chcę w jego wzroku
dojrzeć to światełko, które sprawi,
że on powie jak ja, jak ja!

Uparcie i skrycie
och, życie, kocham cię, kocham cię,
kocham cię nad życie!
Jem jabłko winne
i myślę: „Ech, ty, życie, łez mych winne
nie zamienię cię na inne!”.

Kocham cię, życie,
poznawać pragnę cię, pragnę cię,
pragnę cię w zachwycie
i spotkać człowieka,
który tak życie kocha i tak jak ja
nadzieję ma...

Obrazy: Jimmy Lawlor

1 komentarz:

  1. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń