Za inna - Grażyna Szałkowska


Edyta Geppert - Za inna

Grażyna Szałkowska

Dziś gdy przychodzą mi do głowy
Czereśnie w torbach papierowych
Gdy nie oglądam się na - mamo
Tylko jedno jest wciąż tak samo

Zawsze byłam za inna
Za niewinna, za winna
Za bogata, za biedna
Za wesoła, za rzewna
Za wysoka, za niska
Za daleka, za bliska

Dziś, gdy nie czekam już na gości
Gdy trudno już ufać miłości
Dziś, kiedy jestem już sierotą
I kiedy wracać nie mam dokąd

Ciągle jestem za inna
Za obca, za rodzinna
Za cicha, za głośna
Za miła, za nieznośna
Za grzeszna, za święta
Za zwykła, za od święta

Ciągle jestem za inna
Za duża, za dziecinna
Za młoda, za stara
Za barwna, za szara
Za wesoła, za smutna
Za z New Yorku, za z Kutna...

Płynie życie, mija czas
A ja ciągle nie w sam raz

Obrazy: Steve Hanks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz