The Law - Leonard Cohen


Leonard Cohen - The Law - Prawo

Maciej Zembaty

Dzwoniłaś do mnie dość często
Lecz za późno o włos
Sam zostałem jak palec
Taki widać mój los
Ja nie czuję się winny
Lecz rozumiem już to
Że prawo jest, ramię jest i jest dłoń

Moje serce to pęcherz
W rezultacie tej gry
Gdyby księżyc miał siostrę
To taką jak ty
Będę tęsknił za tobą
Chociaż złożyć chcę broń
Prawo jest...

To był układ śmierdzący
Od pierwszego już dnia
Ja nie żądam litości
Od ludzi - nie ja
Jak tu żądać litości
Kiedy jeszcze trwa sąd
Prawo jest...

Ja nie czuję się winny
Na pewno nie wprost
Prawo jest...

Tyle mogę powiedzieć
Na obronę swą
Lecz chyba nie za nic
Skreślono mnie stąd
Razem z moim aniołem
Runąłem na dno
Prawo jest...

TUTAJ przekładzie Romana Kołakowskiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz