Cohen - Kołakowski - Prawo


THE LAW - PRAWO
Leonard Cohen - Roman Kołakowski

Za późno dzwoniłaś do mnie
Zrozumiałem to dziś
Wyruszyłem samotnie
Lecz dokąd mam iść
Wiem, nie jestem bez winy
I ty dobrze to wiesz
Prawo to czuła dłoń
Twarda pięść...

Serce pęka jak bąbel
Wypełniony złą krwią
Gdyby księżyc miał siostrę
Ty byłabyś nią
Chociaż tęsknię za tobą
Muszę przerwać tę grę
Prawo to czuła dłoń
Twarda pięść...

To fatalny był układ
Więc mi wcale nie żal.
Kto miłości nie szuka
Nie boi się zdrad
Nie chcę prosić o litość
Ból na pewno ma sens
Prawo to czuła dłoń
Twarda pięść...

Nic już więcej nie powiem
Lecz ty mów byle co
Prawomocnym wyrokiem
Głos ukradł mi sąd.
Anioł Stróż runął w otchłań
I pociągnął tam mnie
Prawo to czuła dłoń
Twarda pięść….

Teatr Piosenki - Agata Klimczak, Rafał Konieczny


👉TUTAJ w przekładzie Macieja Zembatego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz