Bez ciebie jesień - Jacek Bukowski


Zdzisława Sośnicka
Bez ciebie jesień

Jacek Bukowski

W błękicie mamy swój dom na wyspie słońca
W błękicie mamy swój ląd zwyczajnych spraw
Jesteś mój, czemu więc
Tak często myślę, że

Bez ciebie jesień dogoni mnie
Bez ciebie marzeń oduczę się
Bez ciebie pasjans
Nie wyjdzie mi w pochmurne dni
Bez ciebie zmartwi mnie byle co
Bez ciebie nic nie będzie mi szło
Bez ciebie na zawsze schowam się na serca dnie

Jeszcze wciąż jest tyle słońca
Jeszcze nam nie płynie czas
Jesteś mój, czemu więc
Tak często myślę, że

Bez ciebie wino utraci smak
Bez ciebie nigdy nie powiem,"tak"
Bez ciebie drogi zasypie wiatr popiołem z gwiazd
Bez ciebie smuci mnie każdy wiersz
Bez ciebie nie przychodzi sen
Bez ciebie w jesień zapadnie świat na tysiąc lat

Obraz: Daniel F. Gerhartz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz