Co ja zrobię, że mnie się podobasz - Jerzy Jurandot

Co ja zrobię, że mnie się podobasz

Jerzy Juransdot


Jeszcze jesteś właściwie podlotkiem
Jakimś takim ni be, ni me
Ale usta na pewno masz słodkie
I tem właśnie urzekłaś mnie

Co ja zrobię, że mnie się podobasz
Choć masz pewnie mnóstwo wad
Pewnie chodzisz po ósmej spać
Pewnie lubisz romanse grać
Ale trudno, jużem wpadł

Co ja zrobię, że mnie sie podobasz
Choć trafiłam pewnie źle
Pewnie lubisz jedynie sport
Pewnie hulasz jak młody lord
Ale trudno, lubię cię

Pomyśl - jestem sam
Pomyśl - serce mam
Pomyśl i dokładnie zważ
Jaką szansę małą masz
Mógłbym drzwi pilnować
Dzieci chować i całować cię

Co ja zrobię, że mnie się podobasz
Że bez ciebie ani rusz,
Niechbyś nawet wyśmiała mnie
Niechbys nawet zdradzała mnie
Nie ma rady: wpadłem już

Papa się żeni - 1936

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz