Ja mam czas, ja poczekam - Emanuel Schlechter

Mieczysław Fogg, Eugeniusz Bodo
Ja mam czas, ja poczekam

Emanuel Schlechter


Nie ma tygodnia, nie ma dnia
W którym nie słyszałbym
Że wszyscy inni lepsi są niż ja
Wiesz co ci powiem - spróbuj

Może ktoś da ci więcej
Będzie kochał goręcej
Proszę spróbuj, przekonaj się
Ja mam czas, ja poczekam

Może znajdziesz innego
Z lepszym sercem od mego
Proszę, spróbuj, przekonaj się
Ja mam czas, ja poczekam

Jeśli wierzysz w to, to idź
Poszukaj gdzieś w największym tłumie
Czy ktoś ciebie tak rozumie
Czy ubóstwia tak jak ja

Bądź spokojna, że wrócisz
Wszystko rzucisz i wrócisz
Ale idź i przekonaj się
Ja mam czas, ja poczekam

Jeśli jednak się przekonasz
Że najlepiej było u mnie
I serdeczniej i rozumniej
Że najlepszy byłem ja

Wtedy stamtąd uciekaj
Ani chwili nie zwlekaj
Pomyśl o tym, że tęskni ktoś
Że już czas, że ja czekam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz