Jesień idzie przez park


Czerwone Gitary
Jesień idzie przez park

Marek Gaszyński, Bogdan Loebl


Jesień, liść ostatni już spadł
Jesień, deszcz zmył butów twych ślad
Jesień idzie ku mnie przez park

Wczoraj minął miesiąc, jak list
Przyniósł mi listonosz, a dziś
Tylko nosi liście tu wiatr

To, to radosny był dzień
Gdy zapewniałaś mnie, że
Nic nie rozdzieli nas już
Że co dzień list będziesz słać do mnie

Jesień, liść ostatni już spadł
Popatrz - plaża jak biały kwiat
Zima idzie ku mnie przez park

Szybko przyjdzie wiosna i żar
Lato i wakacje i park
W którym znajdę cienie wśród drzew

Znów szybko miną nam dni
Znów będziesz powtarzać mi
Że nie rozdzieli nas nic,
Że co dzień list będziesz słać do mnie

Jesień, znowu czekam na list
Jesień, zamiast listu mam liść
Jesień, z inną idę przez park


Leonid Afremow







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz