Umówiłem się z nią na dziewiątą - Emanuel Schlechter

Eugeniusz Bodo, Albert Harris
Umówiłem się z nią na dziewiątą

Emanuel Schlechter

Piąta piętnaście - odczyt rolniczy
Szósta trzydzieści - płyty
Siódma pięć - słuchowisko dla dzieci
Ósma cztery - jakaś płyta
Ósma dziewięć - ktoś coś czyta
To nie ważne, najważniejsza dziś jest ona
Pierwsza, siódma, trzecia, piąta
Ktoś mi wszystko dziś poplątał
Ale jedno, jedno wiem

Umówiłem się z nią na dziewiątą
Tak mi do niej tęskno już
Zaraz wezmę od szefa akonto
Kupię jej bukiecik róż
Potem kino, cukiernia i spacer
W księżycową jasną noc
I będziemy szczęśliwi, weseli
Aż przyjdzie północ i nas rozdzieli
I umówię się z nią na dziewiątą
Na dziewiątą, tak jak dziś

Jak ten czas powoli leci
Pierwsza druga, w pół do trzeciej
Do dziewiątej jeszcze tyle, tyle godzin
Gdyby można zrobić czary
Ponapędzać te zegary
By dziewiąta była już

Bo umówiłem się z nią na dziewiątą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz