Zabierz moje sukienki - Wanda Warska

Wanda Warska
Zabierz moje sukienki


Zabierz moje sukienki
Zabierz z szafy wełenki
Zabierz, zabierz korale
Szale, zabierz pamiętnik
Zabierz moje pomadki
Zabierz wszystko z szufladki
Zabierz moje buciki
Zabierz moje kolczyki

Zabierz moje pończochy
Zabierz chusteczkę w grochy
Zabierz krzesła i stolik
Zabierz cały pokoik
Zabierz torebkę czarną
święty obrazek z panną
Zabierz złoty łańcuszek
Zabierz biały kożuszek

Tylko mi nie zabieraj
siebie mi nie zabieraj
słońca mi nie zabieraj
a tak co chcesz ....

Zabierz, zabierz tę lampę
Zabierz, zabierz tę szafę
Zabierz, zabierz kanapę
Zostaw, zostaw kanapę…
Zostań i zostaw kanapę

A jak masz już
na tej kanapie siedzieć to:

Przynieś nowe sukienki
Przynieś najnowsze wełenki
Przynieś, przynieś korale, szale
A ja napiszę pamiętnik
Przynieś nowe pomadki
Włóż coś do tej szufladki
Kup mi nowe buciki,
kup mi złote kolczyki…
Tylko pamiętaj,
żeby miały bardzo duże brylanciki…

Obrazy: Maggie Siner

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz