Cyganka - Agnieszka Osiecka


Halina Kunicka - Cyganka, Jan Kobuszewski - Cyganek

Agnieszka Osiecka


Za tydzień, za dzień
Odejdę, odfrunę, walizki spakuję i już
Oto ja,cała ja

Nie kupuj mi nic
Nowego, drogiego, ważnego
Bo przecież ty wiesz
Potrwa to dzień lub dwa

Nie dziw, że o mnie w miasteczku
Złych plotek jest moc
Co mi tam
Oczy mam czarne
I włosy mam czarne jak noc
Co mi tam

Cyganka, Cyganka
Tak mówią już o mnie na mieście
A ja nie wiem już, jak to tam ze mną jest

Z Cyganką, z Cyganką
Panowie wy ślubu nie bierzcie
Na cóż wam taki gest
Taki gest, śmieszny gest

Tak chciałabym dziś
Zatęsknić, pokochać, polubić
Na wieki, na mur
Oto ja, cała ja

Tak chciałabym dziś
Zapłakać, zaśpiewać, zanucić
Nie w mol, tylko w dur
A już po czterech dniach
Wzywa mnie wielki świat


Alexandra – Zigeunerjunge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz