Intymnie - Jacek Cygan


Ryszard Rynkowski
Intymnie

Jacek Cygan

Lubię naszą samotność we dwoje
Niepokoje schowamy w pokoje
Zanurzymy się w fotele
Tak niewiele potrzeba, tak niewiele

Lubię naszą samotność we dwoje
Naszych uczuć leniwe postoje
Ty pościelisz sobie łóżko
Czas pocieknie wąską stróżką

Ja się wsunę w ciszę
Jak w ciepłe bambosze
Przepraszam, proszę

Intymnie, intymnie
Ja tobie i ty mnie
Intymnie

Intymnie, intymnie
Ja sam i ty przy mnie
Intymnie

Wreszcie czas na malarstwo włoskie
Na te nudę, że rany boskie
Zacytujesz w myślach Bursę
Ja po uszy sobie usnę

I poczujesz przez skórę, najprościej
Że powietrze się składa z czułości
Wyciszymy serca łoskot
I zajmiemy się wspólnie beztroską

Ty się wsuniesz w ciszę
Jak w ciepłe bambosze
Przepraszam, proszę

Intymnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz