Milość to jest wszystko - Andrzej Mogielnicki


Lady Pank
Miłość to jest wszystko


Andrzej Mogielnicki

Czy ja Ciebie kocham
kocham - i to jak
u Szekspira też kochano tak
chyba w tej Weronie
odlot aż po grób
Ty wciąż na balkonie ja u Twoich stóp
Twoje tipsy, Twój brutalny wdzięk
w moim sercu dziwny budzą lęk
czym się to zakończy
kto popełni błąd
zanim nas rozłączy
okręgowy sąd

Miłość to jest wszystko
tym bardzie, gdy zepsuty świat
za bramą tak blisko

To mnie właśnie rusza
ta subtelna gra
dwie niewinne dusze, czyste serca dwa
nasza sytuacja jawą mi się śni
kiedy tuż nade mną Twój tatuaż lśni

Czy Cię kocham
kocham i to jak!
u Szekspira też kochano tak
czasu na spełnienie
wciąż pozostał szmat
Tobie sześć miesięcy
mnie dwadzieścia lat

Miłość to jest wszystko...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz