Musisz tańczyć - Bogdan Olewicz



Perfect - Musisz tańczyć

Była ciemna noc, Harlem - Nowy Jork
Zagubiłem się, byłem nie wiem gdzie
Miała tu i tam, w oczach ognie dwa,
Była szansą, że seks ocali mnie
Jak lot błyskawicy zaiskrzyło między nami
Ale tete-a-tete zmroził mnie męski śmiech

Jeśli kochasz żyć, jak zagrają ci, musisz tańczyć
Tylko głupi kot, gdy się zgubi to głośno miauczy
Są momenty, że rozum traci sens,
Wielki lęk ścina mózg
Robisz wtedy krok i żałujesz go po grób

Byłem w domu sam, obmyślałem plan
Jak na rynek wejść, hen za Bugiem gdzieś
Okna lizał świt, gdy runęły drzwi,
Spadło mi na łeb komandosów trzech
Najstarszy mnie objął, do mej szyi stal przyłożył
Niski głos prosto w nos wypluł wprost

Jeśli kochasz żyć jak zagrają ci, musisz tańczyć
Tylko młody wilk tracąc sporo krwi nadal walczy
Są momenty, że rozum traci sens, wielki lęk ścina mózg
Robisz wtedy krok i żałujesz go po grób

Są momenty, że życie swe widzisz jak niemy film
Korowody dat jak się zmieniał świat
Dziki taniec chwil, walka, śmiech i łzy
Kiedy robisz krok i żałujesz go po grób

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz