O, moje solo - Jeremi Przybora


Jarema Stępowski
O, moje solo


Jeremi Przybora

Na zabawie dobrze znam się
Więc zabawiam z sobą sam się
Tańczę, śpiewam, piję, gram
Tylko i wyłącznie sam

Czy mnie leje los, czy klepie
Zawsze ze mną mi najlepiej
Wszystkich innych zaś mam gdzieś
I kontynuuję pieśń:

O, moje solo
Życiowe solo
Najmilszą dla mnie dolą
Jest mój solo byt!

Czy pod dachem, czy na trawie
Chętnie sobie coś postawię
I powiadam sobie żłop
Bo ty jesteś taki chłop

Innym bym nie czynił zadość
A do siebie mam tę słabość
Kiedy spojrzę na ten pysk
Zaraz w sercu luby ścisk

O, moje solo
Życiowe solo
Niech inni zespół wolą
Ja mój solo byt

Szczęście moje ma mankament
Tylko w dziale niespodzianek
Bo jak sobie robić je
Gdy się o nich z góry wie

Ale szczęścia mego tkanek
Brak nie psuje niespodzianek
Więc i brak ten mając gdzieś
Tak finalizuję pieśń:

O moje solo…

Obrazy: Fernando Botero

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz