Póki mam jeden sen - Bogdan Olewicz


Perfect
Póki mam jeden sen


Gdy nie wiem czego chcę
Gdy serce zwalnia bieg
Nim głupstwo palnę
To jak dziecko wołam cię
Stoimy twarzą w twarz
Ja wiem, w zanadrzu masz
Odpowiedź na to co
Zagadką dla mnie jest.

Póki nam jeden sen się śni
Nieistotne, czy ja jestem tam gdzie ty.
I nie muszę myśli twych wszystkich znać
Kiedy skłamię, pobłażliwa bądź
Wybacz tym, co małej wiary są

Gdy rozum miesza złość
Gdy krzyczę, że mam dość
Zamykasz usta mi ulewą jednej łzy
Choć sypiasz obok mnie
Czy wiele o mnie wiesz
Gdy cios nie zwala z nóg
Czy czujesz ten sam ból

Kochaj mnie, kochaj ile sił
Jakbym tylko ja na całym świecie był
Zanim tych szalonych dni przyjdzie kres
Chciałbym się nacieszyć tym co jest

Póki nam jeden sen się śni
Nieistotne, czy ja jestem tam gdzie ty
I nie musisz myśli twych wszystkich znać
Kiedy skłamię, pobłażliwa bądź
Wybacz tym, co małej wiary są
Wybacz tym, co rzadko sobą są

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz