Po naszej stronie gwiazd - Agnieszka Osiecka

Maryla Rodowicz
Po naszej stronie gwiazd


Agnieszka Osiecka

Co słychać u was tam,
z tamtej strony gwiazd?
Czy zazdrościcie nam,
podziwiacie nas?

Nad pończochą igła, nić,
wić się tobie nocy wić,
a tobie serce - bić.
Stygnie wódka w cienkim szkle,
samotnieją ręce dwie,
tak już mało mnie...

Po tamtej stronie tła,
po waszej stronie gwiazd,
łaskawsza może mgła,
mniej okrutny czas.
W mojej szklance na dnie piach,
w moim lustrze nagle strach,
bo ja, bo ja, bo my.
I połączyć trudno tak,
te dwa słowa w jeden znak:
to ja, ja i my, ja i my, ja i my.

Stygnie wódka w cienkim szkle,
samotnieją ręce dwie,
tak już mało mnie...

Po tamtej stronie tła....

W mojej szklance na dnie piach,
w moim lustrze nagle strach:
nie ja i nie my, i nie my.
Nie, nie my

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz