Abram, ja ci zagram - Julian Tuwim


Ludwik Lawiński 👉👉👉
Abram, ja ci zagram!

Julian Tuwim

Gdy Abram był w pieluszkach
Już miał zdolności w nóżkach
Już mamka, choć chamka
Ceniła dryg Abramka

I wyrósł na fircyka
Co wciąż nogami fika
Jak panny Tacjanny
Słowem męski girl

Konkurent Halamek
Wciąż tańczył Abramek
Gdzie tylko dancing, tam on musiał być
Najpierwszy w świecie bawidamek

Gdy zjawiał się na fiksie
To zaraz robił krzyk się
Maestro z orkiestrą
Zaraz śpiewał tak

Abram, ja ci zagram
A ty zatańcz, Abram
Z gracją, prezentacją
Żebyś spuchł

Kanciarz, eleganciarz
Uj, jak ty wytańczasz
Modnie i swobodnie
Każdy ruch
Ty amorek nasz
Ty humorek masz

Abram, ja ci zagram
A ty zatańcz, Abram
Goguś, poproś kogóś
Boś ty zuch



Dziś Abram jest szlagierem
Warszawskim vortanzerem
Sam Staszek Kataszek
Śmieje się z jego fraszek

On tańczy skoczkiem, kroczkiem
On mruga boczkiem, oczkiem
Ten figlarz, ten miglarz
Jak mu przygrasz coś

On dryga jak fryga
I szimi i dżiga
Się poci i fokstroci się jak koń
Rękami i nogami miga

A cała sala gości
Z zachwytu i z radości
Z jazzbandą ryczando
Przyśpiewuje tak

Abram, ja ci zagram...

Jazz Band Młynarski-Masecki
Warszawska Orkiestra Sentymentalna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz