Bezsenna noc - Marian Hemar

Claudio Villa - Scalinatella
Mira Zimińska, Magda Umer - Bezsenna noc

Marian Hemar


Ta noc bezsenna, długa, długa...
Nieruchomo patrzy we mnie
Czeka za oknem
Stoi w żałobie

Zegar mnie do snu, tik-tak...
Tak namawia potajemnie
Wiem, że nie zasnę, co na to zrobię
Że myślę tylko o tem, co nie wróci mi
O wszystkiem, co najgorzej serce smuci mi

Która godzina
Pierwsza, druga, trzecia, czwarta
Nadaremnie, nadaremnie
Wiem, że nie zasnę
Myślę o tobie

Myślę o jakichś dawno zwiędłych kwiatach mych
O innych nocach, o minionych latach mych
O chwilach, które w szczęściu nie liczyły się
O słowach, co w melodię przemieniły się



Ta noc bezsenna, długa, długa...
W dłoniach ma różaniec żalu
Czeka za oknem
Stoi w żałobie

Zegar mi szepce, tik-tak...
Melodyjkę na rulalu
A ja nie zasnę, myślę o tobie
O innej nocy - dawno uleciała mi
Pamiętam, że ze szczęścia spać nie dała mi

Która godzina
Pierwsza, druga, trzecia, czwarta
A ja myślę, półprzytomnie
Czy ty tej nocy też myślisz o mnie...

Obrazy: Paul Hedley

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz