Bubliczki - Andrzej Włast


Бублички - - Barbara Rylska, Danuta Stankiewicz
Bubliczki

Jakow Jadow - Andrzej Włast

Zapadła noc głucha
W latarnie wiatr dmucha
Kto pieśni mej słucha
Czort chyba sam
Idę gdzie los gna mnie
Choć miasta pól zna mnie
Nie patrzy nikt na mnie
Ni na mój kram

Ach, kupcież bubliczki
Gorące bubliczki
Gdy macie rubliczki
Nakarmię was
Tę prośbę mam jedną
Nim gwiazdy w krąg zbledną
Wspomóżcie mnie biedną
Choć jeden raz

Kto papa mój, mama
Ja nie wiem dziś sama
Dziewczyna, nie dama
Mam od was mniej
Lecz żal mój jest krótki
Wypiję trzy wódki
I idą precz smutki
Przy pieśni tej

Ach, kupcież bubliczki
Gorące bubliczki
Gdy macie rubliczki
Nakarmię was
Tę prośbę mam jedną
Nim gwiazdy w krąg zbledną
Wspomóżcie mnie biedną
Choć jeden raz

A jak w tej złej dobie
Zarobię coś sobie
To wielki bal zrobię
A ze mną wy
Noc całą, bez zmiany
Od ściany do ściany
Harmonia i tany
Wciąż będą szły

Ach, kupcież bubliczki
Gorące bubliczki
Gdy macie rubliczki
Nakarmię was
Tę prośbę mam jedną
Nim gwiazdy w krąg zbledną
Wspomóżcie mnie biedną
Choć jeden raz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz