I Love To Whistle - Ja lubię gwizdać


Deanna Durbin - I Love To Whistle
Mieczysław Fogg - Ja lubię gwizdać

Jerzy Jurandot

Ja lubię gwizdać
I cokolwiek robię
Pogwizduję sobie...

A jeśli śpiewam
To z tyrolska już
Laaaa...

Gwiżdżę jak szpak
Gwiżdżę jak kos
Gwiżdżę w tercjach
Gwiżdżę przez nos
Czy wkuwam wiersz
Czy piszę list
Najlepiej mi pomaga gwizd


Bo ja lubię gwizdać
Wtedy mi przyjemnie
Bierzcie przykład ze mnie...


Albert Harris

Ja lubię gwizdać
Gdzie i jak się zdarzy
Z tem mi jest do twarzy...

Lubię, gdy jodler
Tak wtóruje mi
Jadalili…

Gdy, skoro świt
Budzę się zdrów
Zaraz składam usta me w ciup
Jestem wnet z wszystkiego rad
I gwiżdżę na ten cały świat

Bo ja lubię gwizdać
To przyjemność dzika
W ustach mieć słowika...

Mad About Music - 1938

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz