Kogo nasza miłość obchodzi - Marian Hemar


Hanka Ordonówna
Kogo nasza miłość obchodzi

Marian Hemar


Czemu kryjesz się z tem
Czemu bijesz się z tem
Że mnie kochasz
Dlaczego, nie rozumiem
Ja już wiem, że mnie chcesz
Jestem wolna, ty też
Jesteś sam, czemu zdobyć mnie nie umiesz
O czym myślisz
Gdy trzesz w zadumaniu czoło
Twoja miłość, to nasza jest rzecz

Kogo nasza miłość obchodzi
Tylko ciebie i mnie
Komu nasza miłość zaszkodzi
Tylko tobie i mnie
Komu oczy łzami wypije
Tylko tobie i mnie
Kogo nasza miłość zabije
Tylko ciebie i mnie

Ach, i tobie i mnie
Nam obojgu jest źle
Z tą miłością, co przyszła nieproszona
I zatruwa ci dni
Serce dręczy do krwi
W twoich oczach złocistych przyczajona
Nie myśl nic, nie mów nic
To ci nie pomoże
Kogo skrzywdzisz, gdy poddasz się jej

Gdybyś wiedział jak ja
Czekam ciebie co dnia
Jak chcę wyrwać ci z oczu to wyznanie
Czy mam pierwsza ci rzec
Czy mam do nóg ci lec
Czy mam błagać o twoje zmiłowanie

Jeśli niebo nas czeka, to weźmy niebo
Jeśli piekło, to nasza jest rzecz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz