Mnie wystarczy słówko - Emanuel Schlechter

Adam Aston, Barbara Rylska, Lidia Wysocka
Mnie wystarczy słówko

Przyjdzie ktoś, powie ktoś koń ma dziesięć nóg
Albo pies, zwykły pies ma na głowie róg
Momentalnie ja już głowę za to dam
Powie ktoś, kocham cię, już mam w oczach łzy
Jeden ruch, jeden znak, jestem z nim na ty
Nie poradzę, już naturę taką mam

Mnie wystarczy słówko, słóweczko i proszę pana
Momentalnie jestem zupełnie ugotowana
Takie już mam serce, że można z nim zrobić co kto chce
Można mówić żartem, nieszczerze, a ja wciąż wierzę

Można mnie nabujać, zagadać, zakręcić głowę
Nie ma na to rady, to wada, to błąd
Można nawet kłamać, jak z nut
Ja topnieję zaraz jak lód
Mnie wystarczy słówko i jestem kaput

Straszna rzecz, przecież ja nie mam pięciu lat
Ludzi znam, życie znam, znam dość dobrze świat
A pomimo to nabiera mnie kto chce
Czasem krew we mnie wre, mam tych bzdur już dość
Wiem, że blef, jak pan śmie, wpadam nawet w złość
Lecz natychmiast tkliwość znów rozbiera mnie

Mnie wystarczy słówko...

Kochaj tylko mnie - 1935


Na fot. Lidia Wysocka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz