Może tak, może nie - Julian Tuwim


Gib nur acht, über Nacht kommt die Liebe

Zofia Terne - Może tak, może nie

Julian Tuwim


Milczy się, mówi się, wzdycha się, jest źle
To już śmieszy mnie, bo zrozum
Ciągle chcesz wiedzieć
Czy wreszcie kocham cię
Kocham, nie kocham, kto wie

Może tak, może nie, może strasznie
Może nie, może śnię, może nie
Może jutro dopiero się zacznie
Lub się skończy, kto wie

Może flirt, może gra, może miłość
A jak miłość, to co, złudna rzecz
Jedno tylko wiem, na pewno wiem
Że gdy chcesz, to mnie bierz
Wierząc w miłość

Noc dam ci słodką, a umiem jeśli chcę
Noc upoi cię, a jutro
Jutro szczęśliwy zadzwonisz, spytasz mnie
Czy możesz znów przyjść, kto wie

Może tak, może nie, może nigdy
Może dziś, lub za rok, lub za dwa
Krzywda? Któż by chciał twojej krzywdy
Kto tak pieścił, jak ja

Jedna noc, ale noc niebezpieczna
Może tak, może nie, czy ja wiem
Jedno tylko wiem, na pewno wiem
Jedna noc, czy też sto, rozkosz wieczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz