Piosenka o Nadine - Marian Hemar


Adam Aston,
Aleksander
Żabczyński

Piosenka o Nadine

Marian Hemar


Nadine, Nadine
Tę piosnkę, o Nadine
Nie znając pani tyle lat
W językach wszystkich
Śpiewał świat

Nadine, Nadine
Why  have I never seen (...?)
Jak ty, Nadine

Przychodzi ktoś, nie wiedzieć skąd
Jak w tym wypadku ja
O główny los, o wielki błąd
Któż sens przypadku zna

Ach zdaj się na przypadku bieg
Tam noc i śnieg
?
Co na mój spleen najlepszy lek
Nadine

Nadine, Nadine
Już nie rób srogich min
Nie pójdę, nie spodziewaj się
Zostanę tu, nie gniewaj się

Nadine, Nadine
Wszystkiemu winien spleen
Już ty się nie pozbędziesz mnie
Czy chcesz, czy nie...

Aleksander Żabczyński




2 komentarze:

  1. Sporo osób głowi się nad tekstem "Piosenki o Nadine". Najpełniejszy znalazłam tu: https://staremelodie.pl/piosenka/956/Piosenka_o_Nadine
    Pod piosenką dyskusja i interpretacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - dodałam odpowiedni odnośnik! Serdecznie pozdrawiam. H.

      Usuń