Płyta z zadrą w sercu - Marian Hemar


Henry Hall - The Broken Record
Zofia Terne - Płyta z zadrą w sercu

Marian Hemar


Mnie nic tak za serce nie chwyta
Jak jedna płyta
Nastawiam ją od roku co dnia
Zawsze zapominam tytułu
Ale refren nagrany na płycie
Lubię nad życie
Choć zadrę już ma
Ale płacze, gdy gra

Kochana, pocałuj... mnie raz
Z tem się kładę spać i z tem budzę się
Tę nadzieją dręczę i łudzę się
Od rana,  kochana,

Że kiedyś nadejdzie... ten czas
Że wrócisz ku mnie swą słodką twarz
Przymrużysz oczy
I usta dasz mi stęsknione
Ach płonę

To brzmi tak blisko, tak tuż koło mnie
Jak gdyby śpiewał naprawdę do mnie
Kochana, czy poko, czy poko...
Czy pokochasz mnie
Jeśli tak, nic nie mów już ust mi daj
Jeśli nie, nic nie mów, straciłem raj
A teraz, skoro już wiesz, uczynisz jak chcesz

Mnie właśnie wzrusza ta płyta
Przez środek rozbita
Jej jednej słucham co dzień i znów
Głos brzmi przez to rozdarcie
Tak nieprzytomnie, tak uparcie
Jakby tłukła się ćma
W siatce, w klatce tych słów

Kochana, pokochaj... mnie już
Bo mi strasznie szkoda każdego dnia
W którym ty beze mnie, bez ciebie ja
Od rana, kochana

Już głowę na mej pier... na mej piersi złóż
I bądź pewna, że nie pomylisz się
Gdy ufnie w moje pochylisz się ramiona
Stęskniona

W tem miejscu myślę półprzytomnie
Że ktoś znajomy tak śpiewa do mnie

Kochana, czy poko..., czy pokochasz mnie
Tutaj milknie płyta, tu piosnki próg
Jakby ona rzekła mu nagle, nie
Jakby  odtąd już tylko serca został mu stuk...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz