Cyraneczka - Ludwik Starski

Mazowsze - Cyraneczka

Ludwik Starski

Cyraneczka - nie ptak
Dziewczyna - nie ludzie
Po co dogadujesz
Przecie mnie miłujesz

Łoj nie, nie śpiwaj tak
Bo śpiwasz na łopak
Jadą maszyny
Na nich dziewczyny
A każda jako chłopak

Cyraneczka - nie ptak
Dziewczyna - nie ludzie
A mrygnę na niego
Zaroz za mną pódzie

Dziewczyna - nie ludzie
A popatrzcie ludzie
Jak na traktorze
Jadzie i orze
A bo właśnie, że ludzie
Jak na traktorze
Jadzie i orze
Bo dziewczyna - to ludzie

Cyraneczka - nie ptak
Dziewczyna - nie ludzie
Po co dogaduje
Przecie mnie miłuje

Łoj nie, nie śpiwaj tak
Bo śpiwasz na łopak
Serce mi truje, choć mnie miłuje
Niedobry jest ten mój chłopak
Serce mi truje, choć mnie miłuje
Niedobry jest ten chłopak

Cyraneczka - nie ptak
Dziewczyna - nie ludzie
A mrygnę na niego
Zaroz za mną pódzie

Odprowadzi mnie on
Do samego domu
Mocno przytuli, powie matuli
Że mnie nie odda nikomu
Mocno przytuli, powie matuli
Że nie dam cię nikomu

Przygoda na Mariensztacie - 1953





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz