Manolla - Marian Hemar

Hanka Ordonówna
Manolla

Moja mama jest za młoda
A ja troskę w sobie tłumię
Mówić z mamą o tem szkoda
Moja mama nie zrozumie

Moja mama jest zazdrosna
Gdy wieczorem spod altany
Dźwięczy piosenka miłosna
Zakochamy śpiewa głos

Holla, Manolla, Manolla,
Ty wiesz to i ja to wiem
Milej ci będzie, Manolla
W mych ramionach, na sercu mem

Mandolina w mroku dzwoni
Mama na mnie patrzy skromnie
Mama myśli, że to do niej
Ale ja wiem, że to do mnie

Mnie już samą to zdziwiło
Że co wieczór twarz mi płonie
i tak by mi serce nie biło
Gdyby do niej śpiewał ktoo

Ja bym dawno już wybiegła
Ja bym klucz wykradła z bramy
Mnie by mama nie ustrzegła
Tylko jakoś żal mi mamy

Może zmilkłyby wtedy słowa
Które teraz są niczyje
Może i jej serce bije
A może żal jej młodych lat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz