Rach-ciach-ciach - Emanuel Schlechter

Eugeniusz Bodo
Rach-ciach-ciach

Emanuel Schlechter

Bo rach plus ciach plus ciach
Jest rach-ciach-ciach
Na każdy ból, żal, krach
Mam rach-ciach-ciach

Od czasu, jak ten trik stosuję
Już nie mam chwili złej
Przy słowie „rach” się lepiej czuję
Przy „ciach” jest już mi lżej

Jak mam coś na wątrobie
Rach-ciach-ciach
Jak pragnę ulżyć sobie
Rach-ciach-ciach

Niech będzie pech
Niech będzie strach
Niech będzie grzech
Niech będzie krach
A ja na wszystko razem
Rach-ciach-ciach, ciach

1 komentarz:

  1. Anonimowy3/21/2023

    Może to zły tu pomysł
    Może przekraczam grzeczność
    Chcę zostawić domysł
    Choćby niedorzeczność
    To przykre jak zmarł Eugeniusz Bodo, torturowany , w niewyobrażalny sposób przez sowieckich siepaczy - bandytów. Przepraszam za wpis, nie mogłem przemilczeć...
    J.

    OdpowiedzUsuń