W tej piosence nie ma ciebie - Bronisław Brok


Danuta Rinn
W tej piosence nie ma ciebie

Bronisław Brok


W tej piosence nie ma ciebie
Nie ma ciebie, nie ma nas
Nie ma nic a nic o niebie
Nie ma nieba, nie ma gwiazd
Gdzież gałązka bzu liliowa
Gdzież są szepty aż po brzask
Gdzie jest aria słowikowa
Nie ma, bo nie ma ani słowa
Nic, nic o tobie
Tak jakbyś miły nie był
Ty i oprócz ciebie nikt
Nic, nic, nic a nic
A sercu by trzeba, żeby
Nie piosenka, ale krzyk

Nie, nie byle ot piosenka
Swingujący bum cyk cyk
Ale w słowach, ale w dźwiękach, krzyk
Że prócz ciebie nikt, nikt, nikt

Czy tylko twoja, mój miły, wina
Że ciebie przy mnie nie ma, miły mój
Czy tylko twoja, czy nie, dziewczyna
Już mi sobie ciebie wzięła, miły mój

W tej piosence nie ma ciebie...

Nie, nie byle ot piosenka
Swingujący bum cyk cyk
Ale w słowach, ale w dźwiękach
Pulsujący, wibrujący
Wzbierający, serce rwący, krzyk
Że w piosence nie ma ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz