Koguty i gołąbki - Kaszkur i Zapert

Tadeusz Woźniakoski, Violetta Villas
Koguty i gołąbki


Zbigniew Kaszkur, Zbigniew Zapert

Czy są gdzie ludzie tacy, jak ja i ty
Kłótliwi i pyskaci, jak ja i ty
Jak ty i ja, koguty dwa

Czupurne dwa koguty, jak ja i ty
Co górne pieją nuty, jak ja i ty
Wciąż dręczą się zagadką tą
Czy jeszcze tacy ludzie są

Lecz jak mucha
Brzęcząca koło ucha
Myśl krąży ta
Trudno przecież
By jeszcze ktoś na świecie
Tak czulił się jak ty i ja

Więc nie ma ludzi takich, jak ja i ty
Zaciętych i pyskatych, jak ja i ty
To dobrze, że koguty dwa
To właśnie tylko ty i ja

Czy są na naszym globie
Ach powiedz mi
Tak zakochani w sobie
Jak właśnie my
Jak ty i ja, gołąbki dwa

Gołąbki dwa szczęśliwe, jak ja i ty
Miłości ciągle chciwe, jak ja i ty
Wciąż dręczą się zagadką tą
Czy jeszcze tacy ludzie są

Lecz jak mucha
Brzęcząca koło ucha
Myśl krąży ta
Trudno przecież
By jeszcze ktoś na świecie
Tak kochał się jak ty i ja

Więc nie ma na tym globie
Wśród naszych dni
Tak zakochanych w sobie, jak ja i ty
To dobrze, że gołąbki dwa
To właśnie tylko ty i ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz