Ulubiony dixieland - Anna Jakowska

Natasza Zylska
Ulubiony dixieland


Anna Jakowska

Czasem jakiś motyw męczy cię
Męczy cię, męczy cię, męczy cię
Do mnie właśnie tak przyczepił się
Dixieland, dixieland, dixieland

Zapewniam was, że inny rytm
Przez ten czas już by mi dawno zbrzydł

Ale przecież o tym każdy wie
Każdy wie…
Że nie może nigdy znudzić mnie
Dixieland….

Moje radio cały dzień dixielandy gra
A ja świetnie bawię się
Kiedy klaszczę w takt

Zapewniam was, że inny rytm
Przez ten czas już by mi dawno zbrzydł

Wszyscy w domu mają dość
Uciszają mnie
Lecz ja ciągle jak na złość
Śpiewam dixieland

Wszyscy mnie błagają zlituj się
Zlituj się…
Lecz ja bezustannie tylko ten
Dixieland…

Co najmniej sto piosenek znam
Mimo to, do jednej słabość mam

Więc ja muszę nucić cały dzień
Cały dzień…
Bo najbardziej lubię
Dixieland…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz