Byle mi cię chłopcze mieć - Andrzej Bianusz

Irena Santor
Byle mi cię chłopcze mieć


Andrzej Bianusz

Byle mi cię chłopcze mieć, nie dbam o nic więcej
Mogłabym innego chcieć, ale ciebie chcę
Oddam złoto, srebro, miedź i klejnoty sztuczne
Byle mi cię chłopcze mieć, byle mi cię mieć

A gdy już będziesz ze mną, słodkie me kochanie
To za wszystkich innych tobie się dostanie
Sam się wplączesz w swoją sieć i już w niej zostaniesz
Byle mi cię chłopcze mieć, byle mi cię mieć

Nie dbam o poślubną podróż samolotem
Ani czy na ślub ktoś przyśle nam telegram
Za to troszkę, mój kochany, myślę o tym
Jak na tobie za was wszystkich się odegram

Byle mi cię chłopcze mieć…

Wszystkie kręte drogi przejdź
I tak tu przyjdziesz przecież
Ja cię będę chłopcze mieć, ja cię będę mieć
Ja cię będę mieć, ja cię będę mieć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz