Kto powiedział, że to ty - Jan Zalewski


Rena Rolska
Kto powiedział, że to ty


Jan Zalewski

Nic nie jest proste, gdy noc dobiega świtu
Światło zbyt ostre, a los biegnie donikąd
Słowa niepewne, jak ćmy biją o ściany
To co było, już za nami

Kto powiedział, że to właśnie ty - nagle ty
Zechcesz znowu wkroczyć w moje sny, w moje dni
Byłeś jednym z tych, których żegna świt
Niezaczętym dniem, powtórzonym snem

Kto powiedział, że to właśnie ty - nagle ty
Zechcesz znowu wrócić do tej gry, tamtej gry
Kto ci prawo dał, kto z nas tego chciał
Wczoraj to nie dziś, nie dziś

Wszystko jest proste gdy los zatrzymać w biegu
Z brzegu noc wtedy jak most wiedzie do brzegu
Byleś mocniejszy, więc coś z nami się stało
To co było, ocalało

Kto powiedział, że to właśnie ty - nagle ty
Zdołasz tak odmienić moje dni, moje sny
Że odwrócisz czas, że odnajdziesz nas
Coś co miało blask, coś co trwa jak las

Ktoś ci prawo dał, ktoś z nas tego chciał
Od pierwszego dnia - to ja

Obrazy: Mathis Miles Williams

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz