Skończył się sen - Janusz Odrowąż


Marta Mirska
Skończył się sen


Janusz Odrowąż


Śnił mi się park, śnił mi się las
I wielki dywan barwnych łąk
Frunęłam wprost w słoneczny blask
Leciutkim ruchem rąk

Płynęłam tak, przez wielki świat
Nad szachownicą ciepłych barw
I nagle mrok na wszystko padł
I nagle prysnął czar

Skończył się sen, mój piękny sen
Tak mi żal, chciałabym dalej śnić
Skończył się sen, znów szary dzień
Smutny dzień, który już mi
Nie przyniesie nic

Zostaną wspomnienia
Na wszystkie dalsze dni
Mój śnie do widzenia
A raczej żegnaj mi

Skończył się sen, mój piękny sen
Tak już jest, że krótko trwają sny

Kochany mój, przyszedłeś znów
Raz jeszcze patrzę w oczy twe
Nic nie mów mi, nie trzeba słów
Jak dawniej przytul mnie

Dlaczego dziś odwracasz twarz
Nie szukasz ciepła moich ust
I obcy blask w spojrzeniu masz
Rozumiem wszystko już

Obraz: Anna Razumowskaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz