Tyle wdzięku - Andrzej Kudelski


Danuta Rinn - Tyle wdzięku

Andrzej Kudelski

Kto ma tyle wdzięku, co ja
Wdzięku, co ja, no kto ma
Powiedz sam
Kto, kto taki uśmiech ci da
Uśmiech ci da, jak dam ja

Może inne są piękniejsze
Może i są
Może inne są zgrabniejsze
No to i co
Może inne są sprytniejsze
Na pewno są
No, ale powiedz sam
No, ale powiedz sam

Kto ma tyle wdzięku…

Doprawdy mówię ci
Bez sensu walczysz z tym
Nie warto byś wyzywał los

Kto ma tyle wdzięku…

Gdy od rana do wieczora
Mówię ci to
We dnie, w nocy, jutro, wczoraj
To samo wciąż.
A gdy w końcu cię przekonam
Szansę ci dam
I wtedy powiesz sam
I wtedy powiesz sam

Kto ma tyle wdzięku, co ty
Wdzięku, co ty
Nikt a nikt - powiesz sam
Kto potrafi szczęście dać mi
Szczęście dać mi
No cóż - nikt...

Mara Sicca







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz